czwartek, 2 listopada 2017

"Gotyckie Święta" XD Podsumowanie!

Wpierw wigilia halloween. Potem wigilia wszystkich nawiedzonych, tudzież mabonowy samhain. Potem wszystkich nawiedzonych i dziś, zaduszny (jeszcze tylko godzinę). Z tylu dni sklada się kompleks świąt "gotyckich", a przynajmniej ja tak to sobie będę nazywać.

Wigilia wigilii wszystkich nawiedzonych to pora planowania wszystkich atrakcji dnia następnego, a także szczegółów typu outfit, klimat, strawa :).
Klimat wdzięcznie podtrzymywać za zadanie mają filmy, które zamierzamy wówczas oglądać. Z kilku zaplanowanych (jak się potem okazało) obejrzeliśmy tylko jeden. I to dzień później, ale za to bardzo dobry.

I jak tam sama wigilia wszystkich nawiedzonych? Bylo slonecznie...:/ Ale wieczorem zjedliśmy klimatyczną... pizzę, popiliśmy dobrym broweczkiem i... zasnelismy.



Dopiero we wszystkich nawiedzonych było jak trza. Za oknem pochmurno, a ja od samego rana zalałam mojego Aniołka klimatem "Haunted Mansion" :) Lubię klimat Grimm Grining Ghost granego na dzwonach :). Potem klimatyczne gry, potem film... rozne rzeczy się działy, ale nie robiliśmy spacerów poza domem, te dopiero dziś, choć żałuję, że nie skierowalismy ich w stronę klimatycznej rekreacji...

Song of yesterday...

Play THE SONG, BUAHAHA 🎶🎶🎶🎶💀





A dzisiejszy dzień podsumuję outfitem. Mała sesyjka - prezentacja ubioru, pomysł i ciuchy - PO PROSTU MOJE XD.




...i nie obrabiane -



💚♣♣♣💚

Tak oto kończę dzisiejszy post. Rusalkowo. Sesja zawiera odwazniejsze zdjęcia, ale Aniołek nie bylby zadowolony z faktu wyrzucenia ich w internety, NAWET jeśli nie ma ten mój blog ŻADNYCH ABSOLUTNIE wejść... Internet to internet :P

Dzia za odwiedziny.
ELRINA ELORA FAE


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz